Regulamin
REGULAMIN
§ 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do zawarcia której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji na stronie internetowej www.kimanoclegi.pl bądź telefonicznie pod numerem +48795674130 lub +48795674160. Po dokonaniu wstępnej rezerwacji na stronie www.kimanoclegi.pl bądź telefonicznie pod numerem +48795674130 lub +48795674160 Gość otrzymuje na wskazany przez siebie adres e-mail informacje niezbędne do dokonania wpłaty zadatku za pobyt oraz niniejszy Regulamin, z którym zapoznaje się, a następnie składa oświadczenie o zapoznaniu się z nim, akceptacji jego warunków i zobowiązaniu się do ich przestrzegania oraz o zapoznaniu się i akceptacji Klauzuli informacyjnej, zawartej w § 10 Regulaminu. Złożenie w/w oświadczenia jest jednoznaczne z dokonaniem pełnej rezerwacji i zawarciem umowy.
2. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
a) Gościu – należy przez to rozumieć osobę, która:
– dokonała rezerwacji miejsca noclegowego w Obiekcie na stronie internetowej www.kimanoclegi.pl bądź telefonicznie pod numerem +48795674130 lub +48795674160
– korzysta z rezerwacji miejsca noclegowego w Obiekcie dokonanej przez osobę trzecią na stronie internetowej www.kimanoclegi.pl bądź telefonicznie pod numerem +48795674130 lub +48795674160 i która zrealizowała otrzymany kod dostępu, do czasu aż zakończy pobyt.
b) Obiekcie – należy przez to rozumieć budynek wraz z posesją przy ulicy Stokrotek 9 w Opolu;
c) Pokoju – należy przez to rozumieć pomieszczenia będące przedmiotem udostępnienia w wyniku dokonania rezerwacji.
3. Niniejszy regulamin obowiązuje na terenie całego Obiektu, a do jego przestrzegania obowiązani są zarówno Goście, jak i wszystkie inne osoby przebywające na terenie Obiektu. Gość zobligowany jest zobowiązać wszystkie osoby go odwiedzające do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu i ponosi za nie odpowiedzialność.
4. Regulamin przesyłany jest do Gościa w momencie dokonania przez niego rezerwacji na adres e-mail wskazany w formularzu rezerwacyjnym.
§ 2 REZERWACJA I KORZYSTANIE Z POKOI
1. Rezerwacji można dokonać przez stronę internetową www.kimanoclegi.pl bądź telefonicznie pod numerem +48795674130 lub +48795674160 wraz z dokonaniem jednoczesnej opłaty za nocleg. Opłata za pobyt pobierana jest z góry.
2. Pokoje udostępniane są na doby. Doba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Obiekt jest bezobsługowy, wyposażony w system kontroli dostępu na unikalne sześciocyfrowe kody PIN. Gość w procesie rezerwacji otrzymuje jeden kod PIN, zarówno do drzwi głównych, jak i do drzwi do Pokoju. Kod przypisany do danego Pokoju nie otworzy drzwi od innego Pokoju. Kod dostępu PIN jest aktywny jedynie podczas trwania Doby lub określonego pobytu.
4. Przyjazd Gości do Obiektu nie jest określony godzinowo.
5. Przedłużenie Doby jest możliwe tylko poprzez rezerwację na stronie internetowej www.kimanoclegi.pl bądź telefonicznie pod numerem +48795674130 lub +48795674160 . Właściciel Obiektu może nie dokonać przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (Pokoi) lub w przypadku Gości, którzy nie przestrzegają obowiązującego Regulaminu.
6. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
7. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracownika Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.
8. Nieopuszczenie Pokoju po zakończeniu Doby skutkować będzie naliczeniem opłaty za kolejną Dobę.
9. Gość Obiektu nie może przekazywać Pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
10. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu, bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za pobyt.
11. Przy zarezerwowaniu jednocześnie kilku Pokoi Goście nie mogą bez zgody właściciela Obiektu zmieniać pokoi między sobą.
12. Osoby niebędące Gośćmi nie mogą przebywać w Pokojach. Wynajmujący, w razie przebywania osób innych niż Goście w Obiekcie, zastrzega sobie prawo do pobrania dodatkowej opłaty oraz zażądania natychmiastowego opuszczenia Obiektu przez Gościa i inne przebywające tam na zaproszenie Gościa osoby.
13. Przeznaczony dla Gościa pokój może być używany wyłącznie na cele określone w zawartej umowie.
§ 3 ANULACJA REZERWACJI
1. Anulacja rezerwacji odbywa się zgodnie z regulaminem serwisu na adres e-mail: rezerwacja@kimanoclegi.pl bądź pod numerem +48795674130 lub +48795674160
2. W przypadku anulowania przez Gościa rezerwacji:
– na ponad 14 dni przed rozpoczęciem pobytu – Obiekt zwraca kwotę równorzędną zadatkowi,
– na 14-7 dni przed rozpoczęciem pobytu – Obiekt zwraca 50% wartości kwoty równorzędnej zadatkowi,
– na 6 i mniej dni przed rozpoczęciem pobytu – zadatek nie zostaje zwrócony
3. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju oraz niedotarcia Gościa do godziny 24:00 w dniu przyjazdu Obiekt ma prawo anulować rezerwację. W takim wypadku zadatek nie zostanie zwrócony.
4. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania Doby, Obiekt nie zwraca opłaty za daną Dobę.
§ 4 USŁUGI
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
– warunki do pełnego i nieskrępowanego pobytu,
– bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu.
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmowane będą telefonicznie pod numerem +48795674130 lub +48795674160 bądź za pośrednictwem serwisu www.kimanoclegi.pl.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, tj. w ciągu jednego dnia od zakończenia pobytu.
§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa za szkody powstałe z jego winy (zweryfikowane podczas pobytu w obiekcie).
2. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
3. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku nieuregulowania płatności za wyrządzoną szkodę lub nieuregulowania kary, o której mowa w § 5 ust. 6, w § 8 lub § 9 ust. 1, 7 i 8.
4. Gość powinien zawiadomić właściciela Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
5. Każdorazowo Gość opuszczając Pokój, ze względów bezpieczeństwa obowiązany jest wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi i okno bądź okna.
6. Nieuzasadnione wezwanie obsługi Obiektu wiąże się z nałożeniem na wzywającego opłaty w wysokości 150zł, którą należy niezwłocznie uiścić.
§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług lub odwiedzające je osoby.
2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa (niezależnie od tego czy został on zaparkowany na parkingu Obiektu czy poza nim), przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt.
3. Obiekt objęty jest monitoringiem. Kamery rejestrują wejścia na teren Obiektu, korytarze, klatkę schodową i elewację obiektu.
§ 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane (na wniosek Gościa) na wskazany adres, na jego koszt.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres dwóch tygodni, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
§ 8 CISZA NOCNA
1. W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00. Goście zobligowani są do jej przestrzegania, w szczególności poprzez ściszenie poziomu głośności odbiorników radiowych i telewizyjnych, zaprzestania gry na instrumentach, zaprzestania korzystania z urządzeń mogących zakłócać spokój innym osobom, jak również nieuruchamiania silników pojazdów mechanicznych w celach kontrolnych lub naprawczych.
2. Obowiązuje kategoryczny zakaz organizowania imprez.
3. Konieczność przyjazdu obsługi Obiektu, konieczność powiadomienia Straży Miejskiej, Policji w związku z zakłócaniem ciszy nocnej skutkować będzie nałożeniem kary w wysokości 1.000 zł wraz z natychmiastowym nakazem opuszczenia Obiektu, bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za pobyt.
§ 9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. W Obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Pokoje obiektu wyposażone są w systemowe czujniki dymu. W przypadku złamania zakazu zostanie nałożona kara w wysokości 500 PLN wraz z natychmiastowym nakazem opuszczenia Obiektu bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za pobyt.
2. Zabrania się gotowania w Pokojach i na terenie Obiektu potraw oraz wnoszenia i podłączania: kuchenek mikrofalowych, elektrycznych, gazowych, butli gazowych, thermomixów i urządzeń mu podobnych, opiekaczy i innych urządzeń służących do przyrządzania potraw.
3. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, oraz innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
7. Każdy Pokój wyposażony jest w urządzenie do sterowania zamkiem szyfrowym, którego nie należy odłączać od kontaktu.
8. Obowiązuje zakaz wrzucania do toalet przedmiotów twardych np.: kapsli od butelek, korków od wina, butelek, puszek, worków plastikowych, elementów z tworzyw sztucznych, itp. oraz środków higieny osobistej, chusteczek higienicznych mokrych gdyż toalety w Obiekcie wyposażone są w młynki. W przypadku złamania zakazu zostanie nałożona kara w wysokości 300 zł.
9. Obowiązuje zakaz używania ręczników do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem, np. wycieranie butów. Złamanie zakazu skutkować będzie nałożeniem kary za zniszczony ręcznik w kwocie 100 zł.
10. Obiekt może zażądać dodatkowej opłaty w wysokości 100 zł w sytuacji zabrudzenia znajdujących się w Pokojach: pościeli, materaca lub innych tekstyliów ponad zużycie wynikające z normalnego z nich korzystania lub w sytuacji ich zniszczenia.
11. Obowiązuje zakaz wprowadzania do Obiektu rowerów, wózków, itp. Po telefonicznym wcześniejszym zgłoszeniu udostępnione zostanie w tym celu specjalne pomieszczenie.
12. Zabrania się wprowadzania do Obiektu zwierząt.
13. W razie wystąpienia awarii wywołującej szkodę, zagrażającej bezpośrednio powstaniem szkody lub stanowiącej niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia, Gość jest obowiązany niezwłocznie poinformować właściciela lub pracownika Obiektu i udostępnić zajmowane pomieszczenie w celu usunięcia awarii. Jeżeli osoba ta jest nieobecna lub odmawia udostępnienia lokalu, właściciel lub pracownik Obiektu ma prawo wejść do pomieszczenia.
14. Zabronione jest zanieczyszczanie oraz blokowanie korytarzy lub klatek schodowych oraz innych pomieszczeń wspólnej użyteczności. W przypadku zanieczyszczenia lub zablokowania dokonanego przez Gościa lub osobę odwiedzającą go, Gość zobowiązany jest doprowadzić miejsce do należytego porządku.
§ 10 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Informujemy, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Aneta Antończyk prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą project center Aneta Antończyk z siedzibą w Opolu przy ul. Stokrotek 9, NIP 7542152282, REGON 363151485, adres e-mail: kima24h@gmail.com.
2. Jeśli do zawarcia umowy rezerwacyjnej dochodzi za pośrednictwem zewnętrznego operatora rezerwacyjnego – Booking.com B.V.(właściciela marki Booking.com) – informujemy, że Państwa dane osobowe zostały pozyskane od w/w firmy i przetwarzane są w związku z ich przekazaniem przez w/w operatora.
3. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
4. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
4.1. wykonania umowy o świadczenie usługi, której Pan/Pani jest stroną;
4.2. podjęcia działań na rzecz Pana/Pani przed zawarciem tejże umowy w celu dokonania rezerwacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3.3. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wynika to m.in. z przepisów prawa podatkowego oraz prawa bankowego;
3.4. prawnie usprawiedliwionego interesu realizowanego przez Administratora danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO – celem zabezpieczenia interesu Obiektu dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przez roszczeniami (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
3.5. wysyłania informacji marketingowych – podstawą przetwarzania danych będzie dodatkowa udzielona zgoda oraz uzasadniony interes Administratora polegający na promowaniu własnej marki i wysyłce informacji marketingowych – w granicach udzielonej zgody (art. 6 ust 1 lit. a i f RODO).
5. Oświadczamy, iż stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w rozumieniu RODO, które zapewniają bezpieczeństwo Danych osobowych.
6. Cel i zakres przetwarzania Danych osobowych wynika bezpośrednio i ogranicza się do zadań lub usług wynikających z łączącej strony Umowy. Oświadczamy, że wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem Danych osobowych, o których mowa w art. 32 RODO. Zobowiązujemy się do regularnej weryfikacji i aktualizacji stosowanych środków technicznych i organizacyjnych tak, aby zapewnić Danym osobowym adekwatny stopień ochrony.
7. Zobowiązujemy się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu Danych osobowych.
8. Zobowiązujemy się, że nasi pracownicy, osoby świadczące czynności na podstawie umów cywilnoprawnych, inne osoby pracujące na naszą rzecz, które będą przetwarzać Dane osobowe, będą działać na podstawie wyraźnego upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz przedawnienia wynikających z niej roszczeń oraz przez okres niezbędny do realizacji obowiązku przechowywania dokumentacji finansowo – podatkowej wynikający z w ustawy o rachunkowości oraz ordynacji podatkowej (w zależności od tego, który z tych terminów będzie dłuższy), a także do czasu wycofania zgody lub do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
10. Informujemy, że na terenie Obiektu zamontowany jest system monitoringu wizyjnego. Nie obejmuje on Pokoi gościnnych oraz stref mających zapewnić intymność. W związku z powyższym Państwa wizerunek może być zarejestrowany i przetwarzany. Jest to czynione w trosce o ochronę zarówno Pani/Pana osoby, Pani/Pańskiego mienia, jak i mienia Obiektu i jest to zgodne z zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
11. Pani/Pana wizerunek przetwarzany będzie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od zakończenia świadczenia usługi.
12. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa.
13. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: firma świadcząca usługi księgowo-rachunkowe na nasze zlecenie, Urząd Skarbowy, Bank prowadzący rachunek bankowy, Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również firmy świadczące na nasze zlecenie usługi rozliczania należności, , doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie rezerwacyjne. Państwa dane osobowe przetwarzane będą także przez firmy zewnętrzne, prowadzące system rezerwacji miejsc noclegowych w Obiekcie.
14. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prosimy o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną na następujące dane adresowe: KIMAnoclegi ul. Stokrotek 9, 45-219 Opole, e-mail: kima24h@gmail.com
15. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób prowadzący do automatycznego podejmowania decyzji bez udziału człowieka i nie będą podlegały profilowaniu.
16. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
17. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne przez w celu zawarcia i wykonania umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.
18. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia RODO.
19. Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości bezpośrednio do na adres e-mail: kima24h@gmail.com.
§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Właściciel Obiektu jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
a) konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
b) konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu.
2. Spory wynikające z realizacji Regulaminu Strony zobowiązują się załatwiać polubownie. W razie braku porozumienia dotyczącego kwestii spornej właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie właściwy rzeczowo Sąd w Opolu.
Uprzejmie prosimy o przestrzeganie regulaminu i życzymy udanego pobytu. Obiekt KIMAnoclegi